IDZIE WIOSNA :D

Hej ! Zmotywowałam się wreszcie do napisania tego posta. Już nie długo, jeszcze troszeczkę i będzie WIOSNA :D . W związku z tym postanowiłam napisać wam co będziemy ogólnie robić tej zapowiadającej się pięknie wiośnie a przy okazji opowiedzieć wam jak zaczęliśmy ten rok  (Tak wiem minęły już prawie 3 miesiące od nowego roku, ale ja się dopiero teraz zmotywowałam go napisać :p )


Wiec tak początek nowego roku zaczęliśmy bardzo fajnie a mianowicie wybraliśmy się na grupowy spacer po psiej plaży w Orłowie. Pogoda nie była ciekawa, ale dałyśmy radę :D
Była ogromna ilość psów. Nela chętnie się bawiła i nawet mnie nie pilnowała, tak była zajęta bieganiem z innymi psiakami :3



Na zdjęciu niestety nie ma wszystkich ludzi i ich pupili :/

Potem dużoo spacerowaliśmy wraz z Maxem :) Ćwiczyliśmy na polu, peronie a nawet pod sklepem :D . Udało nam się też pójść piechotą na pobliską małą plażę na której nagraliśmy zimowi filmik :D
Psiaki wspaniale pracowały, skupione na właścicielach posłuszne. Po prostu miód malina xD

Filmik : https://www.youtube.com/watch?v=S81yxhrPQ8Y




Całkiem niedawno udało nam się umówić na spacerek z Karoliną i Avią. Przeszłyśmy plażą spory kawałeczek, z Orłowa do Sopotu na molo :D
Wiele się dowiedziałam na temat Borderów, hodowlach i posłuszeństwa :D . Na plaży Nela i Max byli wyjątkowo posłuszni, chyba brali przykład z Chochli, która jest maga usłuchania, nie odejdzie daleko od Karoliny.
Zmęczeni z Sopotu do samochodu dojechaliśmy PKS :D Socjalka była, Max po raz pierwszy jechał pociągiem. Pogoda się mega udała, w miarę ciepło, nie padało :D




A TERAZ TROCHĘ PLANÓW NA WIOSNĘ :D

Więc tak : Początek wiosny zaczniemy sporą ilością treningów agility a także zapisujemy się już na piśmie do klubuuuu...  JUHUU <3 Ps. Mega super klub, mega tani, mega super osóbki ! Polecam !
Planujemy też wiele wyjazdów i spotkać z psiarzami :D
Zdradzę wam iż planujemy spacer z : Pauliną i Hippisem  , Moniką i Kali ii z Karoliną i Avią :D

W wiosnę zapewne będzie się sporo działo :D chociaż najbardziej to czekamy na lato a jeszcze bardziej to na WAKACJE <3


Muszę się też pochwalić, że Nela zaczęła pracować za zabawki. Kiedyś na dworze musiałam pracować cały czas za smakołyki, bo ona na dworze zabawki by nie tknęła :p A teraz ? bawi się, szarpie się, przynosi <3 Taka mega dumna Ja <3

Łapcie kilka fotek 
Fot : Monika K.







TO CHYBA NA TYLE CO CHCIAŁAM WAM W TYM KRÓTKIM POŚCIE NAPISAĆ :D

Podawajcie Linki do waszych blogów z miłą chęcią poczytam :D

Pozdrawiamy:
N&S


2 komentarze:

  1. A ja nie idę na spacer z Wami??! Bo o mnie to nie wspomniałaś. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę , że bardzo aktywnie.
    Pozdrawiam
    http://bobikowaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.