Klub Juhuu - Jak jest?

Dość dawno nas tu nie było, brak weny, pomysłów na post a może lenistwo? Nie wiem xD
Ale coś mnie natknęło by napisać krótkiego posta o naszym klubie - Juhuu

Jak tu jest? krótko mówiąc Mega! Ludzie, psy, atmosfera - lepiej trafić nie mogłam! :D


Grafika by Monika K. 
Ja osobiście oficjalnie w klubie jestem dopiero od niecałych 4 miesięcy, ale już wcześniej od czasu do czasu przyjeżdżałam na treningi do Agaty. 
Agata świetnie prowadzi zajęcia, tłumaczy tak, że każdy powinien zrozumieć o co chodzi, jest miła i ma cierpliwość do każdego kursanta czy już klubowicza. Ustawia świetne torki :D


Fot: Kaja B

Na treningach liczy się przede wszystkim bezpieczeństwo i dobra zabawa dla właściciela jak i dla psa. Na każdym treningu staramy się tak bardzo motywować psy by agility stało się dla nich całym światem, żeby było takie exstra, by zawsze na widok przeszkód cieszyły się i były zawsze chętne do biegu :D

Fot: Kaja B

Niektóre treningi są robione by poprawić szybkość psa na torze, ustawiamy prosty torek, tyczki na ziemi i ciśniemy :D Nie jest łatwo nadążyć za psem ;D
A na większości treningów ćwiczymy handling. Trudne torki, różne kombinacje, ale nie jakieś mega długie. Większość jest wymyślana przez Agatę, ale niektóre torki są brane np. z MŚ tak jak na treningu sprzed tygodnia :D Było ciekawie xD


Fot: Kaja B

Klub Juhuu organizuje dość dużo seminarii agility z bardziej doświadczonymi osobami i w tym roku były pierwsze zawody i na pewno nie ostatnie :D





Naszym pierwszym miejscem treningowym był plac w Wejherowie, obecnie ćwiczymy w najpiękniejszej Mrówczance <3 a na zimę przenosimy się na Halę :D



To chyba na tyle w tym króciutkim poście :D
Jeśli jesteś z pomorza, chcesz dołączyć do jakiegoś klubu agility to polecam KLUB JUHUU <3
Nie pożałujesz tej decyzji :D

Buziaki :*

4 komentarze:

  1. Super, że ćwiczycie agility i chodzicie regularnie na treningi, bo u mnie z tym ciężko :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że regularnie trenujecie! My właśnie też zapisujemy sie do klubu ("psy na fali"w Gdynii bo do Wejherowa trochę daleko), mam nadzieję, że będzie równie dobry jak wasz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo Super ! :) Sporo osób jest w Na Fali, bardzo znany klub :D Ale ja osobiście i tak Juhuu polecam <3
      Miłego agilitowania w nowym klubie życzę :D

      Usuń
  3. Super, że tak często trenujecie. :) My jesteśmy z pomorza, ale szkoda, że Wejherowo nie jest ciut bliżej - wtedy byłoby super. :D
    Pozdrawiam,
    kundel-reks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.