Kwietniowe zmagania egzaminowe Warszawa



Dnia 23.04.2016 o godzinie 3.30 wyruszyliśmy na kwietniowe zmagania agilitowe w Warszawie.
Podróż minęła nam bardzo szybko, delikatnie po 8.00 byliśmy już na miejscu. Start zaczynałam dopiero o 16.00 więc miałam sporo czasu na przyglądanie się biegom innych psów.
Lekko po 12.00 wyruszyliśmy na Dog Games Spring spotkać się ze znajomymi. Miejsce Dog games nie było bardzo oddalone od zawodów agility a czasu miałyśmy sporo to czemu nie skorzystać :D Przy okazji psy poznały nowe miejsce.
Na zawodach spotkaliśmy mnóstwo naszych znajomych, niestety nie z wszystkimi mamy fotki
Nela i Enzo :D

Nela i Kentucky :D

Po powrocie na plac gdzie odbywały się zawody agility miałyśmy jeszcze trochę czasu do startu.
Po 16.00 dołączyła do nas Zuzia z Dream, bardzo długo planowałyśmy spotkanie aż w końcu się udało :D
Dream i Nela <3

O 16.00 rozpoczęło się zapoznanie z torem Jumping 0 I, tor wydawał się trudny, ale w praktyce nie był :D Był też bardzo ciasny, dla Neli to nie problem, bo jest malutka ale dla Larga nie był to wymarzony tor.
Starty w J0 I zaczęły się od s-ek, więc już około 16.20 ustawiałyśmy się start. Nie miałyśmy prawie wcale stresu, bo nie liczyłam nawet na żadne podium :D
Start wyszedł super, Nela dała z siebie 101%, ja też starałam się poprowadzić ją jak najlepiej i myśle, że nie wyszło mi  to najgorzej :D
Po porządnym nagrodzeniu Neli i włożeniu jej do klatki podeszła do nas Kaja i powiedziała, ze zajęłyśmy 3 miejsce, byłam pod ogromnym wrażeniem, pękałam z dumy <3
Zapoznanie z torem Jumping 0 II rozpoczęło sie około godziny 17.15, tym razem tor był bardzo łatwy do zapamiętania, tak na prawdę cały czas szło po prostej, trzeba było mocno wyciągać nogi, by nie zostać gdzieś za psem ;D
Starty zaczęły sie od L-ek, Nela w tym czasie zdążyła odpocząć w klatce i nabrać sił na kolejny bieg. Nasz star zaczął się około godziny 17.45. Nela pobiegła cudownie, pędziła niczym wiatr, tor został pokonany bezbłędnie :D
Po 10 minutach od startu poszłam zobaczyć wyniki i znów byłam pod ogromnym wrażeniem, chyba nawet większym niż w poprzednim starcie, Nela zajęła 2 miejsce <3 <3 Nie wiedziałam już jak ją mam nagradzać, cieszyłam sie jak dziecko :D
I tak o to skończyłyśmy nasze zawody, do domu nie wróciłyśmy z pustymi rękoma :D


Jumping 0 II
Jumping 0 I

A na sam koniec oczywiście wspólna fotka :D


Od lewej : Shata, Hajdi, Fly, Nela, Dream, Time i oczywiście Zuza :D

Pozdrawiamy
Sylwia & Nela












2 komentarze:

Obsługiwane przez usługę Blogger.